آ
-
آموزش
بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 10-14]
-
آموزش ریاضی
افزایش رغبت دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی در پایه پنجم ابتدایی (یک مطالعه اقدام پژوهی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 32-35]
-
آموزش زیست شناسی
معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 47-62]
-
آموزش فناوری
ضرورت آموزش فناوریهای نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-59]
-
آموزش فیزیک
تحول و تغییر در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 37-45]
-
آموزش و پرورش
تحلیل محتوای بخش گیاهی کتاب درسی زیست شناسی و آزمایشگاه و آزمایشگاه 2 به روش خلاقیت گیلفورد سال تحصیلی 95-94 [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-48]
-
آﻧﺘﻲﺑﻴﻮﺗﻴﻚ ﻓﻨـﺎزﻳﻦ-1-ﻛﺮﺑﻮﻛﺴـﻴﻠﻴﻚاﺳـﻴﺪ
ردﻳﺎﺑﻲ آﻧﺘﻲﺑﻴﻮﺗﻴﻚ ﻓﻨﺎزﻳﻦ- 1-ﻛﺮﺑﻮﻛﺴﻴﻠﻴﻚ اﺳﻴﺪ در ﺳﻮدوﻣﻮﻧﺎسﻫﺎی ﻓﻠﻮرﺳﻨﺖ ﺟﺪاﺳﺎزی ﺷﺪه از رﻳﺰوﺳﻔﺮ ﮔﻨﺪم و ﺗﺎﺛﻴﺮآن در ﻛﻨﺘﺮل ﺑﻴﻮﻟﻮژﻳﻜﻲ ﺑﻴﻤﺎری ﭘﺎﺧﻮرهﮔﻨﺪم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 1-6]
ا
-
اثبات بدون کلام
تاثیر روش نموداری در تدریس مفاهیم و حل مسائل ریاضی.. [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-23]
-
ارزشیابی
بررسی و مقایسه سوالات امتحان شیمی دبیرستانهای شهر بوکان و سوالات کنکور دانشگاه سراسری مطابق با سطوح شناختی بلوم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 7-11]
-
اقدام پژوهی
افزایش رغبت دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی در پایه پنجم ابتدایی (یک مطالعه اقدام پژوهی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 32-35]
-
امتحانات پایانی
بررسی و مقایسه سوالات امتحان شیمی دبیرستانهای شهر بوکان و سوالات کنکور دانشگاه سراسری مطابق با سطوح شناختی بلوم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 7-11]
-
ایده پردازی
معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 47-62]
ب
-
برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان
ضرورت آموزش فناوریهای نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-59]
-
بوزون
کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 12-18]
پ
-
پلاستیسایزر
بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
-
پلیمر
بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
-
پیشامد مستقل
تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 36-41]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 19-28]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای بخش گیاهی کتاب درسی زیست شناسی و آزمایشگاه و آزمایشگاه 2 به روش خلاقیت گیلفورد سال تحصیلی 95-94 [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-48]
-
تحول
تحول و تغییر در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 37-45]
-
تدریس آزمایش محور
بررسی مقایسه ای تاثیر تدریس آزمایش محور و تدریس آموزش محور در تربیت معلمان خلاق در دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سال تحصیلی95-96 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 77-86]
-
تدریس آموزش محور
بررسی مقایسه ای تاثیر تدریس آزمایش محور و تدریس آموزش محور در تربیت معلمان خلاق در دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سال تحصیلی95-96 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 77-86]
-
تدریس ریاضی
اهمیت فن بیان در تدریس ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-19]
-
تدریس فیزیک
طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 29-35]
-
تدریس مفاهیم ریاضی
تاثیر روش نموداری در تدریس مفاهیم و حل مسائل ریاضی.. [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-23]
-
تربیت نیروی متخصص
ضرورت آموزش فناوریهای نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-59]
-
تعلیم و ترییت
نظریه سازنده گرایی وتبیین آن بهعنوان رویکردی نو در آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
-
تولوئن
بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
چ
-
چهارم ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 19-28]
ح
-
حذف آلایندهها
فوتوکاتالیز؛ اصول و برخی کاربردها [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 15-22]
-
حلال
بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
خ
-
خلاقیت
معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 47-62]
-
خلاقیت گیلفورد
تحلیل محتوای بخش گیاهی کتاب درسی زیست شناسی و آزمایشگاه و آزمایشگاه 2 به روش خلاقیت گیلفورد سال تحصیلی 95-94 [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-48]
د
-
دانش آموز
اهمیت فن بیان در تدریس ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-19]
-
دانش آموزان
تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 36-41]
-
دانش آموزان دوره ابتدایی
افزایش رغبت دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی در پایه پنجم ابتدایی (یک مطالعه اقدام پژوهی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 32-35]
-
دانش پژوهی
دانش پژوهی و زیرساخت های آن برای معلمین [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 63-75]
-
دانشجو معلمان .دانشگاه فرهنگیان
بررسی مقایسه ای تاثیر تدریس آزمایش محور و تدریس آموزش محور در تربیت معلمان خلاق در دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سال تحصیلی95-96 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 77-86]
-
دانشگاه فرهنگیان
طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 29-35]
ذ
-
ذرات بنیادی
کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 12-18]
-
ذرات ترکیبی
کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 12-18]
-
ذرات زیراتمی
کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 12-18]
ر
-
روش تدریس
معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 47-62]
-
روش نموداری
تاثیر روش نموداری در تدریس مفاهیم و حل مسائل ریاضی.. [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-23]
-
روشهای یاددهی – یادگیری
نظریه سازنده گرایی وتبیین آن بهعنوان رویکردی نو در آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
ز
-
زیرساخت ها
دانش پژوهی و زیرساخت های آن برای معلمین [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 63-75]
-
زیست شناسی 2
تحلیل محتوای بخش گیاهی کتاب درسی زیست شناسی و آزمایشگاه و آزمایشگاه 2 به روش خلاقیت گیلفورد سال تحصیلی 95-94 [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-48]
س
-
سازنده گرایی
نظریه سازنده گرایی وتبیین آن بهعنوان رویکردی نو در آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
-
سطوح بلوم
بررسی و مقایسه سوالات امتحان شیمی دبیرستانهای شهر بوکان و سوالات کنکور دانشگاه سراسری مطابق با سطوح شناختی بلوم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 7-11]
ط
-
طرح یادگیری
طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 29-35]
ف
-
فتالاتها
بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
-
فراکتال
فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 21-33]
-
فرمآلدهید
بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
-
فرمیون
کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 12-18]
-
فناوری نو
ضرورت آموزش فناوریهای نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-59]
-
فن بیان
اهمیت فن بیان در تدریس ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-19]
-
فوتوکاتالیز
فوتوکاتالیز؛ اصول و برخی کاربردها [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 15-22]
-
فیزیک
بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 10-14]
-
فیزیک مجازی
تحول و تغییر در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 37-45]
ک
-
کار گروهی
طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 29-35]
-
کارورزی 3
طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 29-35]
-
کتاب علوم تجربی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 19-28]
-
کلمات کلیدی: تدریس ساختن گرایی
تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 36-41]
-
کنکور سراسریl بوکان
بررسی و مقایسه سوالات امتحان شیمی دبیرستانهای شهر بوکان و سوالات کنکور دانشگاه سراسری مطابق با سطوح شناختی بلوم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 7-11]
م
-
محتوا
بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 10-14]
-
معلم
اهمیت فن بیان در تدریس ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-19]
-
معلمان
تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 36-41]
-
معلمین
دانش پژوهی و زیرساخت های آن برای معلمین [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 63-75]
-
مقیاس جهانی
تحول و تغییر در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 37-45]
ن
-
نانوفناوری
ضرورت آموزش فناوریهای نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-59]
-
نظریهی نوار
فوتوکاتالیز؛ اصول و برخی کاربردها [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 15-22]
-
نقوش
فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 21-33]
-
نمودار توابع
تاثیر روش نموداری در تدریس مفاهیم و حل مسائل ریاضی.. [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-23]
-
نیتروسلولز
بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
-
نیمه رسانا
فوتوکاتالیز؛ اصول و برخی کاربردها [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 15-22]
و
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 19-28]
ه
-
هندسه
فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 21-33]
-
هنر ریاضیات
فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 21-33]
-
هنر نرم افزار
فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 21-33]
ی
-
یادگیری
بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 10-14]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد