نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 10-14]
  • آموزش ریاضی افزایش رغبت دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی در پایه پنجم ابتدایی (یک مطالعه اقدام پژوهی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 32-35]
  • آموزش زیست شناسی معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 47-62]
  • آموزش فناوری ضرورت‌ آموزش فناوری‌های نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-59]
  • آموزش فیزیک تحول و تغییر در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 37-45]
  • آموزش و پرورش تحلیل محتوای بخش گیاهی کتاب درسی زیست شناسی و آزمایشگاه و آزمایشگاه 2 به روش خلاقیت گیلفورد سال تحصیلی 95-94 [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-48]
  • آﻧﺘﻲﺑﻴﻮﺗﻴﻚ ﻓﻨـﺎزﻳﻦ-1-ﻛﺮﺑﻮﻛﺴـﻴﻠﻴﻚاﺳـﻴﺪ ردﻳﺎﺑﻲ آﻧﺘﻲﺑﻴﻮﺗﻴﻚ ﻓﻨﺎزﻳﻦ- 1-ﻛﺮﺑﻮﻛﺴﻴﻠﻴﻚ اﺳﻴﺪ در ﺳﻮدوﻣﻮﻧﺎسﻫﺎی ﻓﻠﻮرﺳﻨﺖ ﺟﺪاﺳﺎزی ﺷﺪه از رﻳﺰوﺳﻔﺮ ﮔﻨﺪم و ﺗﺎﺛﻴﺮآن در ﻛﻨﺘﺮل ﺑﻴﻮﻟﻮژﻳﻜﻲ ﺑﻴﻤﺎری ﭘﺎﺧﻮرهﮔﻨﺪم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 1-6]

ا

  • اثبات بدون کلام تاثیر روش نموداری در تدریس مفاهیم و حل مسائل ریاضی.. [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-23]
  • ارزشیابی بررسی و مقایسه سوالات امتحان شیمی دبیرستان‌های شهر بوکان و سوالات کنکور دانشگاه سراسری مطابق با سطوح شناختی بلوم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 7-11]
  • اقدام پژوهی افزایش رغبت دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی در پایه پنجم ابتدایی (یک مطالعه اقدام پژوهی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 32-35]
  • امتحانات پایانی بررسی و مقایسه سوالات امتحان شیمی دبیرستان‌های شهر بوکان و سوالات کنکور دانشگاه سراسری مطابق با سطوح شناختی بلوم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 7-11]
  • ایده پردازی معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 47-62]

ب

  • برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان ضرورت‌ آموزش فناوری‌های نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-59]
  • بوزون کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 12-18]

پ

  • پلاستیسایزر بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
  • پلیمر بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
  • پیشامد مستقل تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 36-41]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 19-28]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای بخش گیاهی کتاب درسی زیست شناسی و آزمایشگاه و آزمایشگاه 2 به روش خلاقیت گیلفورد سال تحصیلی 95-94 [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-48]
  • تحول تحول و تغییر در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 37-45]
  • تدریس آزمایش محور بررسی مقایسه ای تاثیر تدریس آزمایش محور و تدریس آموزش محور در تربیت معلمان خلاق در دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سال تحصیلی95-96 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 77-86]
  • تدریس آموزش محور بررسی مقایسه ای تاثیر تدریس آزمایش محور و تدریس آموزش محور در تربیت معلمان خلاق در دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سال تحصیلی95-96 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 77-86]
  • تدریس ریاضی اهمیت فن بیان در تدریس ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-19]
  • تدریس فیزیک طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 29-35]
  • تدریس مفاهیم ریاضی تاثیر روش نموداری در تدریس مفاهیم و حل مسائل ریاضی.. [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-23]
  • تربیت نیروی متخصص ضرورت‌ آموزش فناوری‌های نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-59]
  • تعلیم و ترییت نظریه سازنده گرایی وتبیین آن به‌عنوان رویکردی نو در آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
  • تولوئن بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]

چ

  • چهارم ابتدایی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 19-28]

ح

  • حذف آلاینده‏ها فوتوکاتالیز؛ اصول و برخی کاربردها [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 15-22]
  • حلال بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]

خ

  • خلاقیت معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 47-62]
  • خلاقیت گیلفورد تحلیل محتوای بخش گیاهی کتاب درسی زیست شناسی و آزمایشگاه و آزمایشگاه 2 به روش خلاقیت گیلفورد سال تحصیلی 95-94 [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-48]

د

  • دانش آموز اهمیت فن بیان در تدریس ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-19]
  • دانش آموزان تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 36-41]
  • دانش آموزان دوره ابتدایی افزایش رغبت دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی در پایه پنجم ابتدایی (یک مطالعه اقدام پژوهی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 32-35]
  • دانش پژوهی دانش پژوهی و زیرساخت های آن برای معلمین [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 63-75]
  • دانشجو معلمان .دانشگاه فرهنگیان بررسی مقایسه ای تاثیر تدریس آزمایش محور و تدریس آموزش محور در تربیت معلمان خلاق در دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سال تحصیلی95-96 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 77-86]
  • دانشگاه فرهنگیان طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 29-35]

ذ

  • ذرات بنیادی کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 12-18]
  • ذرات ترکیبی کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 12-18]
  • ذرات زیراتمی کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 12-18]

ر

  • روش تدریس معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 47-62]
  • روش نموداری تاثیر روش نموداری در تدریس مفاهیم و حل مسائل ریاضی.. [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-23]
  • روش‌های یاددهی – یادگیری نظریه سازنده گرایی وتبیین آن به‌عنوان رویکردی نو در آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]

ز

  • زیرساخت ها دانش پژوهی و زیرساخت های آن برای معلمین [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 63-75]
  • زیست شناسی 2 تحلیل محتوای بخش گیاهی کتاب درسی زیست شناسی و آزمایشگاه و آزمایشگاه 2 به روش خلاقیت گیلفورد سال تحصیلی 95-94 [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-48]

س

  • سازنده گرایی نظریه سازنده گرایی وتبیین آن به‌عنوان رویکردی نو در آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
  • سطوح بلوم بررسی و مقایسه سوالات امتحان شیمی دبیرستان‌های شهر بوکان و سوالات کنکور دانشگاه سراسری مطابق با سطوح شناختی بلوم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 7-11]

ط

  • طرح یادگیری طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 29-35]

ف

  • فتالات‏ها بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
  • فراکتال فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 21-33]
  • فرم‏آلدهید بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
  • فرمیون کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 12-18]
  • فناوری نو ضرورت‌ آموزش فناوری‌های نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-59]
  • فن بیان اهمیت فن بیان در تدریس ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-19]
  • فوتوکاتالیز فوتوکاتالیز؛ اصول و برخی کاربردها [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 15-22]
  • فیزیک بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 10-14]
  • فیزیک مجازی تحول و تغییر در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 37-45]

ک

  • کار گروهی طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 29-35]
  • کارورزی 3 طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 29-35]
  • کتاب علوم تجربی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 19-28]
  • کلمات کلیدی: تدریس ساختن گرایی تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 36-41]
  • کنکور سراسریl بوکان بررسی و مقایسه سوالات امتحان شیمی دبیرستان‌های شهر بوکان و سوالات کنکور دانشگاه سراسری مطابق با سطوح شناختی بلوم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 7-11]

م

  • محتوا بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 10-14]
  • معلم اهمیت فن بیان در تدریس ریاضی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-19]
  • معلمان تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 36-41]
  • معلمین دانش پژوهی و زیرساخت های آن برای معلمین [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 63-75]
  • مقیاس جهانی تحول و تغییر در آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 37-45]

ن

  • نانوفناوری ضرورت‌ آموزش فناوری‌های نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-59]
  • نظریه‏ی نوار فوتوکاتالیز؛ اصول و برخی کاربردها [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 15-22]
  • نقوش فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 21-33]
  • نمودار توابع تاثیر روش نموداری در تدریس مفاهیم و حل مسائل ریاضی.. [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-23]
  • نیتروسلولز بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-35]
  • نیمه رسانا فوتوکاتالیز؛ اصول و برخی کاربردها [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 15-22]

و

  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 19-28]

ه

  • هندسه فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 21-33]
  • هنر ریاضیات فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 21-33]
  • هنر نرم افزار فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 21-33]

ی

  • یادگیری بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 10-14]